نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی ایران

نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی ایران

سلام به همه شما همراهان گرامی، نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی ایران در سال ۹۸، ۱۱ام تا ۱۴ام اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برقرار هست و شرکت دانش بنیان میهن صنعت دانشور به عنوان یکی از حدود ۸۰۰ شرکت، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. در این نمایشگاه حدود ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی، در بیش از ۸ سالن از محصولات و خدمات خودشون رونمایی خواهند کرد.

نکته جالب نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی ایران

یکی از نکات جالب هر ساله نمایشگاه این است که تمامی مدیران تدارکات و بازرگانی واحدهای پالایشگاهی و پتروشیمی کشور، نماینده های خودشون رو برای پیدا کردن وندورهای جدید(تولید کنندگان) به نمایشگاه گسیل میدهند و این برای همه شرکتها، یک فرصت استثنائی محسوب میشه که با حضور در نمایشگاه، خودشون رو به این نمایندگان و سایر مشتریان بشناسانند.

یک فرصت عالی برای همکاریهای بلند مدت

امیدوار هستیم که حضور ما در نمایشگاه بسترساز همکاریهای بلند مدت با بسیاری از شرکتها بشه و هدفی هم جز این نداریم. برای صنایع تولیدی در حوزه سرامیک و متالورژی این نمایشگاه و نمایشگاه ایران متافو که حدودا در آذرماه هر سال برگزار میشه، یک فرصت استثنائی به حساب میاد تا با حضور و معرفی محصولاتشون به مشتریان، بتونند بازار خوبی رو جذب کنند.

سالن ۴۴B | غرفه ۱۳۲۸

شما مشتریان گرامی جهت بازدید از محصولات و آشنایی دقیق با فعالیتهای شرکت میهن صنعت دانشور، میتوانید در سالن ۴۴B  و غرفه  ۱۳۲۸ حضور بهم رسانید تا زمینه های همکاری بلندمدت رو باهم به بحث و گفتگو بنشینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *